środa, 20 czerwca 2012

TAG 10 PYTAŃ ;*

Gdy skończyłam wszystkie lekcje musiałam zabrać z szafki kilka rzeczy. Zaraz gdy ją otworzyłam na ziemię wyleciała jakaś karteczka. Musiałam do niej zajrzeć ! ;) Bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam co jest tam napisane ! :* Kolejna kartka z pytaniami na bloga !! Tym razem jest ich trochę więcej. Już się za nie biorę i odpowiadam ;)

1. Jaki masz znak zodiaku ?
Byk.

2. Masz chłopaka ?
- Na razie nie.

3. Masz jakiegoś zwierzaka ?
- Tak mam, słodkiego, czarnego pieska.

4. Jak się wabi ?
- Parysek ;) 

5. Jakie programy muzyczne najczęściej oglądasz ?
- Eska, Viva Polska.

6. Jaki masz kolor oczu ?
- Niebieskie. Większość mi mówi, że żyję jak królewna i dlatego mam niebieskie oczy. Jednak ja staram się nie zachowywać jak "plastik" ani nic w tym rodzaju.

7. Co najbardziej lubisz robić z przyjaciółką ( Donią ) ?
- Najbardziej gadać. Lubię też chodzić z nią po sklepach i ogólnie po mieście. ;)

8. Jaki masz telefon ?
- Nie chcę się chwalić, ale obiecałam, że będę odpowiadać na każde pytanie. HTC Wildfire S.

9. Coca-cola, pepsi czy sok ? Dlaczego taki wybór ?
Dla mnie jest to obojętne czy coca-cola czy pepsi. Według mnie smakują tak samo ;) Sok najlepszy jest w szkole a zwłaszcza kwaśny.

10. Lubisz szkołę ?
- Wszyscy myślą, że jestem "grzeczną dziewczynką"  jednak się mylą. Na lekcjach tylko udaję, że słucham, większość lekcji odrabiam w toalecie przed lekcją, "bawię się" komórką na lekcji. Ogólnie nienawidzę szkoły! Ja po prosu kocham WAKACJE

Jeśli chcecie zadawać pytania, zadawajcie w komentarzach. Każdy chętny może odpowiedzieć na nie w komentarzach. Piszcie również jak wam minął dzień ! ;)

Później dodam mój dzień !

Bye Bye !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz