niedziela, 17 czerwca 2012

TAG 10 pytań

Hej !
W ostatnim czasie znalazłam w szkolnej szafce kartkę z pytaniami od Wielbicielek, za co bardzo dziękuję :* Zapisuję tu pytania i odpowiedzi w kolejności.


1.   Ulubiony kolor ?
- Czarny, biały, fioletowy.

2.   Twoje największe marzenie ?
- Polecieć i zwiedzić Hiszpanię.
 
3.   Co robisz od razu po przebudzeniu ?
- Patrzę na mój telefon, by sprawdzić, która jest godzina i czy nie dostałam żadnego SMSa.

4.   Ile czasu spędzasz rano przed lustrem ?
- Jakieś 15 minut.

5.   Jaką muzykę lubisz najbardziej ?
 - Najczęściej słucham POP, coś jak Sean Paul, jednak czasami lubię też posłuchać polskiego RAPU i coś takiego jak Grubson i Hemp Gru.

6.   Kawa czy herbata i dlaczego taki wybór ?
 - Herbata. Zawsze gdy jest mi zimno mnie rozgrzewa . :)

7.   Jaki jest Twój [...]holizm ?
- Mam kilka "[...]holizmów", m.in. Blogoholizm, Lewandoholizm i Bestoholizm.

8.   Co robisz w wolnym czasie ?
- Słucham muzyki, siedzę na fejsie i przeglądam wszystkie blogi, o których tylko coś przeczytam lub usłyszę.

9.   Na czego (lub kogo) punkcie masz obsesję ?
- Mam obsesję na punkcie Lewandowskiego i Szcęsnego.

10.  Masz drugie imię ? Jeżeli tak to jakie ?
- Tak, Ania. ;)

Jeżeli chcecie się  dowiedzieć o mnie czegoś więcej piszcie pytania w komentarzach.

Pozdrawiam 
Ola :*

8 komentarzy:

  1. super blog :)
    http://love-drug-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog, świetny post
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne odpowiedzi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne odp :d też lubię kolor fioletowy :d
    podoba mi się Twój blog, obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog . Fajne odpowiedzi .
    Zapraszam do obserwowanie i komentowanie : foto-move.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń