wtorek, 19 czerwca 2012

Do podstawówki... :D



Hej, hej !
Zaraz gdy się obudziłam, szybko wstałam, bo wiem, że czasami siedzę dłużej przed lustrem niż zazwyczaj. Zdarza mi się to coraz częściej, przez co muszę wcześniej wstawać ;/ No ale trudno... W mojej szkole do zakończenia roku 6 dni, ponieważ 27 czerwca mam wolny, a 28 czerwiec przychodzimy na 8.00 idziemy do kościoła i na rozdanie nagród za konkursy w 2 semestrze. Mniejsza z tym ....
Dzisiaj zaraz po szkole szybko szłam do domu, bo na 14.30 musiałam z najlepszą przyjaciółką Donią iść do starej szkoły. "Po co ?" Na próbę przed zakończeniem roku, ponieważ będziemy śpiewać z dzieciakami z klas 1-4. Tak tylko pomóc. Jednak nasza stara pani od muzyki powiedziała, że nie musimy przychodzić na ich próbę tylko same w trójkę pośpiewamy tylko  te kilka piosenek. Gdy pani już poszła do domu powiedziała, że możemy zostać i jeszcze pośpiewać ;) Zostałyśmy i znając nas po 5 minutach znudziło się nam śpiewanie i zaczęłyśmy rysować na tablicy i robić sobie fotki.


Gdy wróciłam po próbie do domu zjadłam TRUSKAWKI <3 i weszłam na kompa . Na 18.00 musiałam iść jeszcze na dodatkowy angielski. Jak wróciłam zrobiłam lekcje i znów na kompa.

To tyle na dzisiaj ... 
Bye Bye !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz