czwartek, 28 czerwca 2012

Już jutro ! ^^

Hi ! <3
Już jutro zakończenie roku, już jutro żegnanie się na 2 miesiące z kumplami i kumpelami, już jutro WAKACJE !!  Nie mogę się doczekać. Tyle na to czekałam i w końcu jest !! Po zakończeniu roku idę z Donią, Michałem i Filipem na pizzę. Stwierdzili, że stawiają, ale jakoś z Donią im nie wierzymy ;/
Potem planuję wyjechać z rodzicami na zakupy do Poznania. Ja idę chodzić po sklepach, a  rodzice coś załatwić w urzędzie. To będę pierwsze zakupy w czasie wakacji. Muszę kupić sobie kilka nowych topów, bo niektóre są mi za małe. Może jeszcze jakieś dodatki do nowej sukienki. Jak wrócimy pewnie spotkamy się jeszcze raz z Donią i pójdziemy na miasto lub skate park.
Dzisiaj bez nerwów wstałam o 6.30, mama zawiozła mnie do szkoły, tak jak każdego dnia rano. Na 8.15 szliśmy z klasą na Mszę Dziękczynną za rok szkolny ( NUDA ! ), a potem na rozdanie nagród za || semestr. Dostałam 4 dyplomy, 2 piłeczki ze skóry, 3bita i koszulkę "Dbajmy o środowisko !". I znów poczułam się przez chwilę jak kujon ;/, ale było spoko. Potem poszliśmy do kina na film pt. " Królewna Śnieżka i łowca". Nawet mi się spodobał. Śnieżkę zagrała Kristen Stewart ( Bella- ze zmierzchu ). Ona naprawdę pasuje do tej roli. Wróciłam do domu, pobawiłam się z moim zwierzakiem i zjadłam obiad. Coś zaczyna boleć mnie brzuch. Idę na dół wypić ciepłą herbatkę.


Paaaaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz