poniedziałek, 25 czerwca 2012

i wszystko od początku ;/

Hello !

 Dzisiaj wszystko leci od początku ! Znowu poniedziałek i znowu do szkoły ! Na szczęście jeszcze tylko jutro, ponieważ w środę mamy wolne, w czwartek rozdanie nagród i spotkanie z wychowawcą no a w piątek zakończenie roku, jak już pewnie wszyscy o tym wiecie. 

lasyDzisiaj nawet miałam w szkole luźny dzień. Przyszłam do szkoły na 10.40 i powinnam mieć angielski i technikę, ale zamiast tego miałam próbę, ponieważ razem z dziewczynami z mojej klasy występujemy na zakończenie roku. Potem została mim tylko matma, godzina wychowawcza i dwa polskie. Na matmie graliśmy w kółko i krzyżyk, na wychowawczej cały czas gadaliśmy, bo do pani cały czas ktoś przychodził, a na polaku oglądaliśmy Harr`ego Pottera. Lekcje skończyłam jakoś o 16.30. Wróciłam do domu, przebrałam się i razem z Donią poszłyśmy do pobliskiego lasku w spokoju pogadać. Dołączył do nas Michał ( chłopak Dominiki ) i razem z nim gadaliśmy. Potem doszedł jeszcze Filip chłopak, który mi się podoba. Prawdopodobnie ja jemu też, więc na coś z Donią liczymy. No jak już przyszedł to gadaliśmy i gadalismy i gadaliśmy. Było super  ! Donia z Michałem już poszli w stronę domu, ja też chciałam już iść, ale Filip poprosił, żebym chwilkę została. Wtedy właśnie mi się zapytał ! Obiecałam, że to przemyślę no i właśnie nie wiem czy się zgodzić czy nie .... To fakt podoba mi się, ale kumpluję się z jego byłymi dziewczynami, które mi mówiły, że jest dla dziewczyny chamski i wgl. Jednak ja wolę posłuchać "głosu" serca i się zgodzę ;) Już się nie mogę doczekać ! :)


 Bye Bye ! ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz