piątek, 6 lipca 2012

U Piotra na imieninach ;)

Hello. ;*
Dzisiaj jestem na imieninach mojego kuzyna Piotra. Na szczęście nie jestem tu sama. Jest tu moja starsza o rok kuzynka Marta. Tutaj dodaję link do jej bloga ;) Ok. 18 poszłyśmy razem na chwilę do mojego domu, żebym mogła zostawić rzeczy, ponieważ cały dzień nie było mnie w domu ;/ Jak wróciłyśmy posiedziałyśmy chwilę na kompie i postanowiłyśmy  porobić sobie zdjęcia w ogrodzie ( Piotrek ma piękny ogród, kolorowe kwiaty wyglądają świetnie przy zachodzie słońca ) . Dzisiaj jest na dworze aż 33 stopnie ! Około 19:30 zagrałam z Martą i Aśką w siatkę, chociaż nie za dobrze mi to szło ;/ Wróciłyśmy, zjadłyśmy kolację, a teraz siedzimy na kompie. Nie jestem wcale zmęczona i mam ochotę zagrać jeszcze chwilę w siatę ! ;) Jutro dodam jakiegoś ciekawego posta ( jak się wyrobię ;) )

To tyle na dzisiaj ...
Pa pa ;***

2 komentarze:

  1. Ciekawy post.
    Też jestem Aśka :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie chciało mi się pisać, bo tak przy gościach i przy stole i jeszcze na telefonie ;) to może obserwujemy ? Ją już ;)

      Usuń