piątek, 13 lipca 2012

pakowanie ! ^^

Hi !
Wczoraj spędziłam z Michałkiem cały dzień. Rano podebrałam go od babci i zabralam do domu. Nie musiałam go karmić, ponieważjadl śniadanko u babci. Wróciłam z nim do domu i pobawiłam się z nim. Ok. 11 Michał poszedł n dwugodzinną drzemkę. Gdy się obudził zjadł zupkę, ubrałam go i  wyszłam z nim na krótki spacer. Najpierw poszliśmy do dziadka, żeby zapytać się czy che na obiad spaghetti. Był troszkę głodny. Więc poszłam i kupiłam spaghetti. Ok. 15 wróciłam z michałkiem do domu i dałam mu mały obiadek z Bobovity. Potem Michał miał kolejną drzemkę. Tym razem tylko trwałą ona 30 minut. Następnie znów wyszliśmy na spacer. Zaczęło kropić więc wróciłam z Michałkiem do domu. Ok. 20 wykąpałam go i zaczęłam usypiać. Ciocia z wujem wrocili, a ja pieszo do domku. W domu musialam sie pakować, ale bylam tak zmęczona więc dzisiaj bedę się pakować do Chorwacji. jadę tam na 2 tygodnie i ni wiem czy zmieszczę się cała do dużej walizki. Z tym, że moze ona mieć tylko 16 kilo. To chyba na tyle. otem napiszę coś jeszcze na temat pakowania. Paaaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz