niedziela, 8 lipca 2012

nie mam pomysłu ...;/

Hello.
Miałam wczoraj napisać krótkiego posta o jakimś ciekawym miejscu, ale nic nie przychodzi mi do głowy. ;/ Zastanowię się nad tym i może napisze to we wtorek. ;)
W sobotę wstałam jakoś o 10. Mama uszykowała mi śniadanko, a ja w tym czasie się ubierałam. Zeszłam na dół, napiłam się zimnej nestea i zaczęłam jeść śniadanie ^^ Miałam z mamą jechać do miasta, więc uszykowana czekałam w samochodzie. Jednak mam dostała nagły telefon, że coś się dzieje w firmie i musiała przyjechać. Na dworze było gorąco więc weszłam do mamy do biura, by zaczekać, aż wszystko załatwi. Ok. 11:30 wyjechałyśmy z firmy i jechałyśmy do miasta. Za tydzień Chorwacja ! Nie mogę się doczekać ! Powróćmy do zakupów. Nie kupiła sobie żadnych ciuchów. Wybrałyśmy się na zakupy chemii  coś typu pasta do zębów itd.  Musiałam sobie kupić antyperspirant, żel pod prysznic i wpadła mi w oko nawet ładna kosmetyczka i nie droga, bo za ok. 5 zł. Od razu sobie ją kupiłam !

W niedzielę wstałam jakoś ok 10 ;) Zjadłam śniadanko, ubrałam się i zaczęłam swoje "nic nie robienie". Może później napiszę więcej, a może jutro . Teraz się spieszę, ponieważ za chwilę przyjeżdża Marta. Jutro może zorganizuję mały konkursik ;d

Paaaaa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz