niedziela, 1 lipca 2012

I po imprezie ^^



Hej hej !
Wczoraj jak już wiecie moja kuzynka Marta zorganizowała u siebie imprezę. Cioci i wujka nie było więc wykorzystała sytuację ;) Było nas ok. 20 osób. Każdy zaopatrzył się w napoje i zabrał ze sobą strój kąpielowy, ponieważ Marta ma w ogrodzie odkryty basen. Oczywiście pomogłam Marcie przygotowywać dekoracje w domu i ogrodzie. Wszędzie były balony, serpentyny i konfetti. Po czasie balony wylądowały w basenie. Impreza skończyła się ok.4 nad ranem. Nie chciałam wracać do domu więc postanowiłam spać u Marty ;) Melanż był bardzo udany ! Mam nadzieję, ze w te wakacje będzie ich więcej.
Tak wyglądał basen przed imprezą ;)
Idę pomagać w sprzątaniu
Narka ;*

2 komentarze:

  1. fajny blog, obserwuje i liczę na to samo.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;), ale nie działam "obserwacja za obserwację" ! ani nic w tym rodzaju ;/
      Przepraszam ;/

      Usuń