wtorek, 10 lipca 2012

2 dni z Michałkiem ;*

Hello.
Dzisiaj nocowałam u Marty ^^ Zorganizowałyśmy sobie pidżama party ^^ Wyszło nam super, szkoda tylko, że byłyśmy same ;( Kupiłyśmy popcorn, chipsy i wypożyczyłyśmy film "Kac Vegac w Bangkoku". Bardzo mi się on spodobał, tak samo jak i 1 część. Jak sam tytuł posta mówi "2 dni z Michałkiem ;*" dzisiejszy dzień cały spędziłam z moim małym kuzynem Michałkiem. Bardzo lubię się nim opiekować i chodzić na długie spacery po parku wraz z Krzysiem. No właśnie, zapomniałam Wam powiedzieć ! Zerwaam z Filipe i wtedy odezwał się mój najlepszy przyjaciel Krzysiu. Już kiedyś byliśmy razem, jednak się pokłóciliśmy się o czym Wam powiedzieć nie mogę ;/ No więc zapytał mi się o to wczoraj i na razie dobrze idzie ;* Opisałam dopiero 1 dzień z michałkiem. Więc jutro ciocia z wujem muszą wyjechać do Warszawy załatwić jakieś papiery i akurat porposili mnie, żebym się nim opiekowała. Wyjeżdżają bardzo wcześnie, dlatego Michał spał dzisiaj u swojej babci. Jutro mam go odebrać i zabrać do cioci i wuja domu. Planują wrócić ok. 20 więc obiad mam zrobiony w domu, tylko do odgrzania. kolacja też jest zrobiona. Muszę tylko dla Michałka zrobić deserek i mleko . Potem wrócę do domu i pewnie komp ;d Jutro napiszę więcej szczegółów. ;**


Paaaa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz