środa, 4 lipca 2012

Nowe społeczeństwo ^^.

Hello.
Na początek sorki, że nie napisałam wczoraj posta, ale nie miałam już sił i czasu. Nie chciałam dodawać jakoś o 2 w nocy a może nawet później.
Więc nocowała dziś u mnie Marta ;).  Gdy przyszłyśmy do mnie do domu skończyłyśmy oglądać 8 część "Filarów Ziemi". Następnie zjadłyśmy kolację i wypiłyśmy ciepłe herbatki <mniam> :) Potem weszłyśmy na face i gadu. Ok.23.00 zaczęłyśmy oglądać "Straszny film 4" wypożyczony w drodze do domu. Niestety nie obejrzałyśmy go do końca, ponieważ cały się zacinał a po drugie nie był wart obejrzenia ;/ Po filmie znowu weszłyśmy na fb i siedziałyśmy jakoś do 2 w nocy. Następnie poszłyśmy do łóżka i zasnęłyśmy. Dzisiaj wstałyśmy ok 10.30 i postanowiłam założyć społeczność na face. tutaj daję LINK . Zapraszam do odwiedzania i lajkowania. O 13.00 zamierzamy wyjść do miasta. Może uda mi się później dodać posta.

Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz