czwartek, 7 czerwca 2012

Moja "paczka"

W tym poście chcę przedstawić Wam moich najlepszych przyjaciół ze szkoły.
Zacznę od mojej najlepszej przyjaciółki - Doni - mogę do niej zadzwonić o każdej porze dnia i nocy z największym wymysłem i pierdołą, a ona mnie i tak wysłucha i poradzi co mam zrobić.
Kumpele :
  • Hania- najlepsza zabawa na mieście, ZAWSZE największa głupawka 
  • Martyna - zna wszystkie dziewczyny w szkole (od podstawówki do liceum)
  • Natka - zawsze przynosi do szkoły najwięcej lodów ( pałeczek lodowych)
  • Misia -zawsze wyposażona w picie :
Kumple :
  • Adam- najfajniej się z nim przytula :D
  • Filip - zawsze na przerwie wychodzi po lody :D
  • Kuba - zawsze chodzi po lody gdy nie ma Filipa ;d
  • Michu - zawsze opowiada kawały na przerwach :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz